קידום בגוגל

קידום בגוגל

מזה קידום בגוגל

מה זה גוגל אדוורדס?
גוגל אדוורדס היא דרך מקוונת לפרסום . אתה בוחר מילות מפתח עליהן ברצונך לפרסם ולשלם לכל מילה. המחיר למילה שונה: ככל שמילה פופולרית יותר, יקר לראות את הבאנר שלכם בגוגל ובאתרים המבקרים ציון גבוה בתוצאות האורגניות של אותה מילת מפתח . 
 
יש לך שני סוגים של גוגל אדוורדס:
AdWords במיקוד לפי מילות מפתח: אתה מזין באתר גוגל אדוורדס באילו מונחי חיפוש אתה רוצה למצוא. אתה יכול לבחור אילו מילים מדובר. ברגע שמישהו יחפש את המילה הזו ב- Google, האתר שלך יופיע לצד תוצאות החיפוש או למעלה ממנה. היתרון הוא שאתה מתמודד מייד עם אנשים שמחפשים מוצרים או שירותים שקשורים למילות המפתח שהזנת. אז אתה צריך מיד להתמודד עם קבוצת היעד הטובה.
 
AdWords במיקוד לפי אתרים: לגוגל יש רשת הולכת וגדלה של אתרים שבוחרים להציג פרסומות של גוגל באתר שלהם, באמצעות עקרון גוגל אדסנס. אתה יכול לבחור באילו דפים תרצה להציג את המודעות שלך או לא.
 

עלויות AdWords

היתרון של AdWords הוא שאתה שולט בעצמך בעלויות. אתה קובע כמה כסף אתה רוצה לשלם עבור כל קליק. ככל שתרצו לשלם יותר, כך המיקום שלכם במודעות יהיה טוב יותר. אתה יכול גם לציין סכום מקסימלי בחודש. בדרך זו לעולם לא תתמודד עם עלויות בלתי צפויות לאחר מכן. AdWords אינה כרוכה בסכום מינימלי חודשי, אלא רק עלות התחלה קטנה.
 
מה זה Google AdSense?
באמצעות Google AdSense אתה יכול להציב מודעות בקלות באתר שלך. אתה נרשם לשירות חינמי זה באמצעות Google. לאחר מכן תקבל קוד HTML שאתה מציב בדף שלך. לאחר מכן, חסום זה יכיל פרסומות מחברות אחרות. גוגל מוודאת שלמודעות יש קשר לנושא העמוד שלך, אחרת אין לך שליטה על הפרסומות המופיעות שם. עבור אותו הכסף, זה מהמתחרה שלך שנרשם אליו.
אינך יכול לומר כמה כסף אתה מרוויח במודעות: אתה מקבל תשלום עבור כל קליק. החיסרון הוא שמודעות AdSense נעשות במערך של גוגל; זה עשוי להיות שונה מאוד מהאתר שלך ובמקרים מסוימים זה אולי נראה פחות מקצועי.

רוצים אותנו כחברת הפרסום שלכם!

הגיע הזמן שגם לכם תהיה חברת פרסום מאחוריכם!

שתפו עם חברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב pinterest