הטעויות הנפוצות ביותר בשלב תכנון הקמפיין

חברה לפרסום במדיה

כיצד להימנע - הטעויות המרכזיות בזמן תכנון קמפיין מומן

אחת הטעויות הנפוצות ביותר בשלב התכנון של קמפיין אסטרטגיית תוכן היא התמקדות בקהל יעד שגוי או הגדרת קהל יעד רחב או צר מדי. מרבית פלטפורמות הפרסום המודרניות ובהן פייסבוק, גוגל כמו גם בורסות פרסום אחרות מאפשרות לנו להגדיר בדיוק רב למדי (בעיקר פייסבוק) את גודל קהל היעד שלנו, למשל צעירים בגילאי 18-25 שמתעניינים בסדרת טלוויזיה מסוימת. בעזרת כלים דוגמת גוגל טרנדס או BuzzSumo לזהות מגמות התעניינות כלליות יותר ולהסיק מהן מסקנות נוספות לגבי קהל היעד שלנו.
בעוד שבשלב התכנון חלק מן ההנחות שנניח לגבי קהל היעד, דוגמת נכונותו או יכולתו הכלכלית לרכוש את המוצר שלנו, ההכרות שלו עם המותג שלנו והנחות רבות נוספות יהיו בדיוק כאלה – הנחות, הרי שבשלב המדידה נוכל להתמקד עוד יותר ולתת תוקף או להפריך חלק מההנחות שהנחנו לגבי קהל היעד שלנו.


בא לכם שיעשו לכם תעבודה? אבל אתם עדין רוצים להיות מעורבעם בתהליך גדילה של העסק שלכם! דברו איתנו —זמינים תמיד גם ב- FACEBOOK

תחזוקת מדיה חברתית

לפני שאתה מפרסם במדיה החברתית, אתה כבר יכול לבחור להיות נוכח עליו! נשמח ליצור עבורכם דף בפייסבוק, לינקדאין, Google+ או מדיות חברתיות אחרות. בנוסף, אנו יכולים גם לקיים זאת על בסיס קבוע בכדי לעודד את המבקרים. אנו גם יכולים לעזור לך לבד להוסיף תוכן אודות המוצרים או השירותים שלך בעתיד.

פרסום טוב.

פרסום טוב מוביל לראות, להרגיש, לחשוב ולעשות. לפתות פרסום טוב במקום למכור. פרסום טוב הוא פרסום שגורם לכולם להיות מאושרים, הלקוח והקונה (כי זה עובד) והצרכן שמקבל את זה (כי זה כיף ומציע פיתרון לבעיה שלו)

רוצים אותנו כחברת הפרסום שלכם!

הגיע הזמן שגם לכם תהיה חברת פרסום מאחוריכם!

שתפו עם חברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב pinterest