חברת פרסום בגוגל מדיה החברתית לוגו
Facebook-f Whatsapp Instagram Tiktok
Facebook Whatsapp Instagram

מחקר מתחרים תחרותי

מחקר תחרותי הוא שלב נוסף בדרך ליצירת אסטרטגיית תוכן שיווקי מהודקת.
נרצה לדעת כמה שיותר על התוכן והאסטרטגיות בהם משתמשים המתחרים:

· באיזה מילות מפתח ובאיזה נושאים הם מתמקדים

·באילו סוגי תוכן הם מתמקדים (וידאו, בלוג, כתבות ממומנות וכו’)

·עד כמה עדכני התוכן של המתחרים ובאיזו תכיפות הם מעדכנים אותו

·איזה מסרים הם מנסים להעביר ללקוחות וללקוחות פוטנציאליים

·באיזה מדיומים הם פועלים: רשתות חברתיות, קידום אורגני במדיה, הפצת הודעות יח”צ, מאמרים ממומנים, מודעות PPC ערוצי טלגרם

· מהן הקריאות לפעולה בהן משתמשים המתחרים ומה היעדים הגלויים של האסטרטגיה שלהם

· מה מייחד את התכנים שלהם מבחינה וויזואלית ותוכנית וכיצד נוכל לבדל את הקמפיין שלנו מזה שלהם

קישור ישיר לשיחה איתנו דרך הפייס בוק

לעוד כתבות בנושא אתם מוזמנים לעקוב בעמוד הזה/ על מנת שתוכלו להבין מהו הקידום הכי נכון לאתר שלכם ומה ואיזה חברה יכולה לשפר את יעלות האתר אליכם לסים לב לכמה נושאים מאוד חשובים בקידום אתרים,

הגיע הזמן לעלות הילוך בפרסום שלכם

הגיע הזמן שגם לכם תהיה חברת פרסום מאחוריכם!

שתפו עם חברים

small_c_popup.png

טיול נעים באתר

תפריט ניווט באתר

לשיחה ווצאפ לחצו כאן