מחקר מתחרים תחרותי

מחקר מתחרים

מחקר תחרותי הוא שלב נוסף בדרך ליצירת אסטרטגיית תוכן שיווקי מהודקת.
נרצה לדעת כמה שיותר על התוכן והאסטרטגיות בהם משתמשים המתחרים:

· באיזה מילות מפתח ובאיזה נושאים הם מתמקדים

·באילו סוגי תוכן הם מתמקדים (וידאו, בלוג, כתבות ממומנות וכו’)

·עד כמה עדכני התוכן של המתחרים ובאיזו תכיפות הם מעדכנים אותו

·איזה מסרים הם מנסים להעביר ללקוחות וללקוחות פוטנציאליים

·באיזה מדיומים הם פועלים: רשתות חברתיות, קידום אורגני במדיה, הפצת הודעות יח”צ, מאמרים ממומנים, מודעות PPC ועוד

· מהן הקריאות לפעולה בהן משתמשים המתחרים ומה היעדים הגלויים של האסטרטגיה שלהם

· מה מייחד את התכנים שלהם מבחינה וויזואלית ותוכנית וכיצד נוכל לבדל את הקמפיין שלנו מזה שלהם

קישור ישיר לשיחה איתנו דרך הפייס בוק

לעוד כתבות בנושא אתם מוזמנים לעקוב בעמוד הזה/ על מנת שתוכלו להבין מהו הקידום הכי נכון לאתר שלכם ומה ואיזה חברה יכולה לשפר את יעלות האתר אליכם לסים לב לכמה נושאים מאוד חשובים בקידום אתרים,

רוצים אותנו כחברת הפרסום שלכם!

הגיע הזמן שגם לכם תהיה חברת פרסום מאחוריכם!

שתפו עם חברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב pinterest