פרסום העסק שלך במדיה > מה עושים? איך משווקים? מאיפה מביאים לקוחות חדשים?

להתחיל לעשות כסף מהעסק שלכם

פרסום העסק שלך במדיה

 


> כל מה שצריך לדעת על פרסום נכון במדיה

עכשיו אענה לכם על הכל

נתחיל באתר

אתר– האתר מכיל את כל החומרים והידע שלכם, אותו אתם רוצים לשווק, מה חשוב לכם להעביר הלאה. התוכן שלך מספר עליך, מי אתם ומהי הגישה בה אתם עובדים.

כשתנהלו שיחת היכרות/מכירה עם לקוח חדש הוא ירצה להכיר אתכם ולדעת מי אתם. המקצוע שלכם מכניס אתכם למשפחות הביתה, אתם תשמעו את כל מה שקורה בבית ואת הסודות הגדולים בכל משפחה. אנשים לא יסמכו עליכם בקלות ופה האתר עוזר לכם. כמעט בכל שיחה יבקשו הפניה לאתר או דף עסקי כדי ללמוד עליכם קצת… זה הרושם הראשוני שלכם, הצבעים של האתר, הפונטים, הצורה בה הוא בנוי, מה הוא משדר… לאתר חשיבות גדולה מאוד עבורכם בייחוד בתחילת הדרך שלכם, שהמלצות עדיין לא מגיעות מפה לאוזן אלא דרך לידים.

שלבי בניית האתר

בחירת נושא מרכזי אותו משווקים

עיצוב לוגו שממנו משדרים את “השפה” של האתר ומלווה אתכם גם בדף פייסבוק העסקי

אתר עסקי בסיסי מתבסס על מינימום חמישה דפים

האתר צובר “נקודות זכות” בגוגל ובזכות מילות מפתח מהאתר כך בעצם תקודמו ותדורגו בחיפוש בגוגל.

דף עסקי בפייסבוק

דף עסקי מכיל גם הוא תוכן, פחות מסודר ומאורגן מהאתר ועם זאת יש לו יתרון גדול כי הוא מקרב יותר ביניכם לבין הלקוח, יש בו משהו קצת יותר אינטימי מאתר, אם לאתר נכניס רק מאמרים ותוכן מסודר, בדף עסקי נוכל להעלות גם פוסטים קצרים, משפטים, אמירה כלשהי שחשובה לנו, ליצור עוקבים ובכך לשמר את קהל הלקוחות והקוראים שלנו כל הזמן.

היתרון הכי גדול פרסום העסק עם הדף העסקי הוא כמות הלידים הגדולה שיכולה להגיע דרך פייסבוק, הדף “עוקב” אחרי הלקוחות שנכנסו לדף גם פעם אחת. כל פעם שתעלו תוכן תופיעו להם.

בנוסף,  פרסום העסק בדף העסקי ניתן ליצור קמפיינים של פייסבוק, אלו קמפיינים עם שיעור הצלחה גבוה מאוד, נגישים ללקוח, ומשם תגיע רוב הפרנסה שלכם. הדף העסקי גם יוביל לקוחות פוטנציאליים לאתר שלכם כדי ליצור רושם ראשוני מעולה ומשם לצור קשר, לשיחת מכירה וסגירת עסקה.

 

דברו איתנו ועוד היום תקבלו את ההצעה הכי משתלמת לעסק שלכם

איך עובדת מערכת הלידים:

לקוח פוטנציאלי משאיר פרטים ב “צור קשר” בקמפיינים בדף העסקי, ישנה אפשרות לבנות לכם מערכת crm  (בתשלום נוסף)  בה מרוכזים כל הלידים בטבלת אקסל שעליה אתם עובדים, מעדכנים מה שאתם רוצים לגבי הלקוח ומבצעים מעקב. במידה ואין מערכת crm  אתם נכנסים להוריד פרטים של כל ליד בנפרד.

יש גם אופציה לקמפיין לידים בדף העסקי שמפנה ישירות את הלקוח לוואטספ שלכם,

זהו קמפיין מומלץ מאוד, הליד הוא ליד חם, אתם ביצירת קשר מהרגע הראשון, הסבירות לסגירת עסקה היא גבוהה יותר.

חשוב להבין כי לקוח שמשאיר פרטים חווה קושי באותו רגע נתון או בזמן קרוב אליו, ככל שתצרו קשר מוקדם יותר, מענה על הצורך שלו, תצרו חיבור מיידי ותובילו לסגירת עסקה.

איך עובד קמפיין ממומן בפייסבוק?

הקמפיין דרך טקסט ותמונה מעביר מסר מדוייק וענייני אותו אתם בחרתם מראש, שעונה על צורך ספציפי ללקוח, ומושך אותו להיכנס לתוך הקמפיין, משם זה מוביל אותו לדף העסקי והאתר שלכם. הקמפיין תופס את העין ושואב את הלקוח לתוך העולם שלכם.

אנחנו קובעים יחד מי קהל היעד, נשים, גברים, אזור גיאוגרפי, תחומי עניין ,

גיל וכך בעצם ממקדים יותר ויותר את הלידים אותם תקבלו.

את תקציב המימון אתם מחליטים, כמובן שככל שמימון הקמפיין יהיה גבוה יותר, החשיפה וכמות הלידים תהיה גבוהה יותר. את התקציב מחליטים יחד איך לחלק- האם להשקיע את כולו בקמפיין אחד או לחלק אותו בין כמה קמפיינים… יש הרבה אפשרויות.

כרטיס ביקור דיגיטלי

פרסום העסק קישור אותו אתם מעבירים ללקוח ודרכו יש לו את כל דרכי ההתקשרות שלכם ואת כל המידע עליכם. הוא מעוצב כמו האתר שלכם, ומאפשר גישה נוחה והכי חשוב מזמינה ללקוח לחקור ולהכיר אתכם.
דוגמא לחברה שעושה כרטיסי ביקור דיגיטאלי חכמים ויפים בטרוף תלחצו על הכתובות הזאת ותראו איך כרטיס ביקור דיגיטלי נראה  biz4biz.co.il

דברו איתנו ועוד היום תקבלו את ההצעה הכי משתלמת לעסק שלכם

יש כמה כלים שיווקיים טובים מאוד שיכולים לשרת אתכם גם ללא השקעה כספית,
הם דורשים יותר השקעה וזמן מצידכם,

וכשתעשו זאת נכון תוכלו למנף את עצמכם, ליצור חשיפה, ולהגדיל את מעגל הצופים, הממליצים והלקוחות שלכם.

אתחיל בקבוצת פייסבוק-

צרו לעצמכם קבוצת פייסבוק, בה תעלו באופן שוטף מאמרים שאתם כותבים בנושאים מסויימים, נושאים לדיון ותענו שם על שאלות שהחברים לקבוצה יעלו.

דרך קבוצת הפייסבוק אתם יוצרים לעצמכם קהילה, הידע שלכם בא לידי ביטוי, החברים בקבוצה מעלים שאלות ומקבלים מכם מענה ועזרה, מצרפים חברים נוספים שהם רוצים שייחשפו לידע שלכם ויועשרו ממנו ולאט לאט אתם ממתגים את עצמכם. בקבוצה אתם נותנים מענה כללי וראשוני, ומשם תוכלו להמשיך לייעוץ אישי ותהליך בתשלום.

קבוצת פייסבוק היא כלי חשוב מאוד ויעיל ביותר, חשוב לקחת בחשבון שאם פותחים אותה צריך לתחזק אותה ולהיות פעיל בקבוצה כל הזמן. אל תיעלמו… תראו לחברים בקבוצה שאתם “חיים” את הקבוצה, שאתם תמיד שם לעזרה וייעוץ ודרך הקבוצה תתרחבו לקהילת פייסבוק גדולה מאוד, השם שלכם יילך לפניכם.

וובינר-

ובינר הוא אירוע המתקיים ברשת האינטרנט ומאפשר אינטראקציה בזמן אמת בין המשתתפים בו. כוחו של הוובינר טמון ביכולותיו האינטראקטיביות – היכולת להציג, להעביר ולקבל מידע הקשור לכל המשתתפים ולדון בו.

הוובינר יכול להיות מועבר כמצגת, כהרצאה, כסדנה או כסמינר, המתקיימים ברשת האינטרנט בזמן אמת

לרוב ישלב הוובינר אמצעים חזותיים ואלמנטים קוליים ויועבר לצופה אחד או לקבוצה של צופים, אשר לוקחים בו חלק במטרה לקבל מידע, לשתף, ללמוד או לשאול שאלות על תחום עניין, על מוצר או על תהליך.

הוובינר מאפשר להגיע למספר גדול של אנשים, ללא מגבלות מקום פיזי. אנשים רבים יוותרו מראש על הטרחה הכרוכה בנסיעה למקום מסוים על מנת להאזין לדובר, אך הם יאזינו בשמחה לאותה הרצאה אם הם יוכלו לעשות זאת בנוחות של ביתם.

עכשיו, תחשבו מהו וובינר עבורכם? מה אתם תוכלו לעשות עם היכולות האלה מבלי לצאת מהמשרד: תוכלו להעביר הדרכה  למאות ואלפי אנשים הנמצאים בכל מקום על פני כדור הארץ, לאפשר להם לשאול שאלות וגם לענות להם והכול בשידור חי!

  • הוובינר מתקיים בכל מקום שיש בו מחשב.
  • מספר המקומות כמעט ולא מוגבל – 1000 משתתפים (לפעמים 2000).
  • ההרשמה נעשית אוטומטית, בד”כ לא מתקשרים.
  • אין צורך בכיבוד, ולא בשתייה. המשתתפים דואגים לעצמם בביתם.
  • התשלום מתבצע לפני תחילת הקורס באינטרנט בסליקה אינטרנטית.
  • אפשר להשאר בלבוש ביתי ועם נעלים נוחות.
  • משתתפים מארצות רחוקות יכולים להצטרף לוובינר.
  • אין צורך לדאוג לשום חיבור. הכל נעשה דרך האינטרנט המשרדי/בייתי.
  • אנשים שמצטרפים לוובינר באיחור אינם מפריעים לו במהלכו.
  • מי שלא הגיע, יכול לקבל את ההקלטה..

כל מה שצריך זה אינטרנט ומחשב!

סרטונים-

לסרטונים יש חשיבות גדולה והם שמים אתכם בסלון של כל אחד ואחד שצופה בו. לאנשים היום אין זמן לשבת לקרוא, לא תמיד הם יהיו פנויים לקרוא כל מאמר שתכתבו וגם לא כולם מתחברים לקריאה.

דרך סרטון אתם מאפשרים לצופים להתחבר לא רק למסר או לידע שאתם מעבירים, אתם מאפשרים להם להתחבר אליכם! וזה הכי חשוב… דרך הסרטון הם מכירים אתכם, איך אתם נראים, מה צבע הקול שלכם, מה שפת הגוף שלכם, הבעות הפנים שלכם… הם מתחברים אליכם ורוצים לעבור איתכם תהליך שיש בו המשכיות. הסרטון מייצר קרבה אינטימית, הצופה מרגיש שהוא קרוב אליכם ומחובר גם אם פיזית הוא לא לידכם.

דברו איתנו ועוד היום תקבלו את ההצעה הכי משתלמת לעסק שלכם

נטוורקינג-

אז מה זה בכלל נטוורקינג? בואו נגיד שנטוורקינג זה ויטמין P החדש. פעם קראו לזה פרוטקציה או קשרים, אחרי זה – “חבר מביא חבר” והיום קוראים לזה נטוורקינג. בשורה התחתונה לא משנה איך תקראו לזה הכוונה היא אותה כוונה:

בנייה וטיפוח של מערכות יחסים עם אנשים אחרים שמובילות למגוון אינטראקציות, לרבות:

העברת אינפורמציה, הזדמנויות מקצועיות, שיתופי פעולה, המלצות הדדיות ועוד…

כל מחפש עבודה אקראי שתשאלו אותו את השאלה:

מהי לדעתך השיטה היעילה ביותר למצוא עבודה יענה לכם ללא שהות או התלבטות:

רשת טובה של קשרים.

ובאמת, מעל ל-35% ממחפשי העבודה בתחום ההיי-טק מתקבלים לתפקיד הבא שלהם דרך חברים ונטוורקינג ויש אף חברות שבהן אחוז הגיוסים דרך “חבר מביא חבר” עומד על מעל ל-50%.

אז, למה זה חשוב גם אתם בוודאי כבר יודעים. נותרה רק שאלה אחת חשובה ללא מענה ברור: איך עושים את זה?

הדבר הראשון שתצטרכו לעשות הוא לשנות את התפיסה הרווחת והיא שנטוורקינג עושים כשצריכים. ממש לא –

זו טעות קטלנית. נטוורקינג זה לא משהו שעושים פעם בשנתיים, כשמחפשים עבודה או כשצריכים משהו אלא בדיוק להפך,

זה משהו שעושים כל הזמן ללא הפסקה ועדיף דווקא כשלא צריכים מאף אחד כלום.

נטוורקינג אופטימאלי זה כשיש לכם מערכות יחסים ארוכות עם אנשים שמכירים אתכם, יודעים מה אתם שווים,

מאמינים בכם וגם בלב שלם ימליצו עליכם.

בכדי שזה יקרה חשוב לטפח קשרים עם אנשים שעבדתם איתם, לקוחות, קולגות, מנהלים קודמים ולשמר אותם באופן מתמיד:

להרים טלפון, להתעניין וגם להציע לעזור להם עוד הרבה לפני שמבקשים מהם עזרה.

חשוב שתהיו מעוניינים יותר מאשר מעניינים –

מרוב מחשבות על הרושם שאנחנו יוצרים, אנחנו שוכחים שמדובר בשיחה. למדו להתעניין באחרים, לשאול שאלות, להקשיב לתשובות. אנשים מאוד, מאוד אוהבים לשוחח על עצמם…

אל תתנפלו בניסיון למכור משהו. ברור שאתם בכנס הזה מאינטרס מסוים,

אבל גם אם (ועוד יותר כך)

אתם מחפשים משקיע לרעיון שלכם – לעולם אל תתקיפו בשניות הראשונות של השיחה.

תכננו את השיחה בחכמה, הכינו את הקרקע לתחילתה של מערכת יחסים

ורק בהמשך (ולא בהכרח באותו היום) גשו אל הנקודה והעלו את הנושא.

סגרו קצוות. הייתם בכנס, הכרתם אנשים מעניינים? יופי, זו רק ההתחלהלפרסום העסק שלכם.

לאחר הכנס אתרו את האנשים ברשת, התחברו אליהם, שלחו מייל, עשו פולואפ,

תמליצו להיפגש שוב לפגישה ארוכה יותר ו…שמרו על קשר
אה ו…תתחדשו! רכשתם לעצמכם מערכת יחסים חדשה!

נטוורקינג הוא כלי עסקי עוצמתי במיוחד ל פרסום העסק שלכם,

אם תתחילו להשקיע כל יום קצת ביצירה של קשרים חדשים

ובטיפוח של ותיקים דלתות רבות עשויות להיפתח בפניכם בהרבה מאוד כיוונים:

בתעסוקה ובעסקים וגם בחיים החברתיים שלכם ואפילו האישיים. ומה שיפה פה שכל מה שנטוורקינג דורש מכם זה רק… להפסיק להתבייש.

לסיכום,

היום הכל מתנהל דרך המדיה והאינטרנט. לקוחות יכולים להגיע אליכם דרך השכנה, החברה וכו’… אך כדי להצליח בגדול ולעבוד עם מספר רב של לקוחות עליכם להיות חלק מהמדיה.

לתקשר עם לקוחות ועוקבים דרך דף הפייסבוק, אינסטגרם ועוד.

זה לא פשוט,

זה הרבה עבודה ובשביל זה אנחנו כאן לעשות זאת עבורכם וללוות אתכם לאורך כל הדרך,

אתר, דף עסקי וקמפיין זה המשולש הבסיסי אותו חייב על מנת להביא לקוחות חדשים ולהצליח בתחום

אנו מאחלים לכם הצלחה ב פרסום העסק, שתעברו תהליך משמעותי ותתרמו ללקוחות שלכם ולעצמכם.

כאן לשירותכם,

צוות fair digital

רוצים אותנו כחברת הפרסום שלכם!

הגיע הזמן שגם לכם תהיה חברת פרסום מאחוריכם!

שתפו עם חברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב pinterest